Testele Euro NCAP actualizate constată progrese în tehnologia de recunoaștere a semnelor de trafic și a limitatoarelor de viteză

Datele Euro NCAP din 2018 arată că sistemele de recunoaștere a semnelor de trafic pe bază de camere au avansat și au fost montate ca echipament standard pentru aproape toate modelele noi de vehicule testate în anul 2018. Majoritatea acestor sisteme pot funcționa acum în anumite condiții, de exemplu, în condiții de ploaie pe autostrăzile franceze.

Rapoartele testelor Euro NCAP efectuate în 2018 se referă și la funcțiile de limitare a vitezei, ca parte a sistemelor Speed ​​Assist, care includ, de asemenea, limitatoare de viteză manuală, asistență inteligentă de viteză și sistem inteligent de control al vitezei de croazieră.

Datele arată că majoritatea mașinilor testate în anul 2018 au putut citi informațiile condiționate de ploaie și le-au legat de starea ștergătoarelor de parbriz pentru a determina limita de viteză corectă pentru condițiile conducerii pe ploaie.

Rezultatele Euro NCAP arată de asemenea, că sistemele informatice de limitare a vitezei, care utilizează hărți și camere, sunt capabile să înțeleagă cele mai multe limite de viteză condiționate, cum ar fi:

  • Semnele de avertizare ale unei limite de viteză se modifică la o anumită distanță
  • Viteze limită bazate pe ora din zi
  • Limitele de viteză cu o săgeată, de exemplu, indicând limita de viteză a unei benzi de ieșire a autostrăzii
  • Limitele de viteză sunt condiționate de categoria vehiculului (de exemplu, limita de viteză numai pentru HGV – vehicule de mare tonaj)
  • Căile limită implicite pentru autostrăzi, orașe și locuințe, adică lecturi care nu indică o viteză, dar indică șoferilor că intră, de exemplu, pe un drum urban sau pe o autostradă. Apoi, mașina calculează viteza corectă pe baza limitelor de viteză cunoscute pentru astfel de drumuri din țara respectivă.
  • Limitele de viteză dinamice (cum ar fi pe autostrăzile cu limite de viteză variabile indicate prin semne digitale)

Noile standarde UE recent aprobate privind siguranța vehiculelor, includ o cerință pentru ca Asistența inteligentă pentru viteză să fie standardizată pe autoturismele noi începând cu anul 2022.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail